Torsdag den 3 november 2011

God morgon!

Vaknade av att Marie väckte mig vid tio tiden. Varför sov jag så länge idag? Konstigt. Nåja, utvilad är man ju i alla fall. Har gett vovven mat och även mig själv och ska snart ta mig ut för att rasta honom.

Det är redan den 3:e November! Ojj. Bara 7 skolveckor kvar sedan är det jul och jullov.
Bara två veckor kvar sedan är det dags för utställning på norrbottens vackraste hund 2011. Vad tiden går fort.
Efter denna utställning så är det vila fram tills Maj nästa år. Då blir det full rulle. Blir att ställa nån enstaka i Maj, Mest troligt på våran egna inoficiella utställning som min klass anordnar den 6 maj. Kom dit ni med! Grans lokala kennelklubb! Sedan i Juni blir det någon till sedan hela Juli, Augusti och september. :)

Nåja, nu ska jag ut. Sedan jobb. Ha det bra idag alla!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!