Veckans händelser.

Hej på er fina bloggläsare!

Jag sitter i datasalen på skolan och pustar ut efter att ha ätit lunch och cyklat hem till Denzel och umgåtts med honom. Tog en lång skön promenad och avslutade med lite bus! :) Sedan cyklade jag tillbaks och nu passar jag på att kolla mailen och blogga lite snabbt.

Jag har inte gjort så mycket i veckan.
Måndag:

Gick skola som vanligt och sedan handlade jag och for till Jennifer där vi gjorde en supergod middag. Pommes frites, kyckling m. bacon keso och en sallad med mozzarella! :) Var jättegott. For hem kring 11 och sedan såg jag EMA galan och somnade vid 00.30.. Blev allderles för sent. Vaknade av att Jennifer ringde 07.50 på tisdag morgon! Skulle vara ute och mött henne då. Så jag sa att hon skulle fara sedan gick jag ut med lillen och kastade mig på cykeln och for sedan till skolan.

Tisdag:

Gick skola som vanligt. Var ute på långpromenad med Denzel och sedan somnade jag och sov till 18.30 tiden då Jennifer väckte mig. For till henne och åt kex med brie ost, vindruvor och päron! Mumma! Pluggade lite inför anatomi provet på fredag och sedan for jag hem och sov.

Idag:

Vaknade tidigare än vanligt. 06.30! Gick upp åt frukost i lugn och ro (som jag inte gjort tidigare under veckan) Såg lite vakna med the voice. Tog en lång promenad med Denzel innan jag slutligen for mot skolan. Har gjort en redovisning med power point om en afghankull. Men budget och inkomster m.m Var roligt! :)

Sedan så har jag pluggat och nu sitter jag här och ska strax iväg för nästa lektion!


Ha en superdag! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elin

idiot.

2011-11-15 | 21:21:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!