Well, well.

Goddag!

Sitter och väntar på att palten ska koka klart sedan ska jag ge "lillen" mat och gå en prommis innan jag och Rikard drar oss mot Piteå.

Har inte skrivit något i helgen pga, olika saker. Har bland annat delat ut den förbaskade salamin och försökt sälja lite kakor. Har gått bra, Nio sålda redan. Har en hel vecka till på mig så blir nog att sälja ännu mera nästa helg.
Sedan så har jag julstädat och julpyntat här. Varit hos mammsen och sedan sovit en hel del! Är så mycket i skolan nu. Pluggar inför nationella i Matematik A och försöker få ihop två inlämningar. En i svenskan och en i engelskan. Båda har naturligtvis med hundar att göra men det är svårt att få dem så bra som jag vill.. Nåja, ska nog bli bra! :)

Denna vecka kommer bli riktigt bra!

I morgon (Måndag) Ska jag först ha skola som vanligt till fyra sedan åker jag och Jennifer till Luleå och ser på en julkonsert. Tisdag så har jag allmänlydnadspasset hela förmiddagen och sedan hundutställning och organisation!
På tal om det så ska jag kika runt på fler sponsorer nu! :)

Jag och Denzel har "kört" upp flera moment i alp (almänlydnadspasset) Har bara fem kvar och min mentor och kompisar är nog lika förvånad som jag att det går så otrolgit bra med denna individ! Vi har bara. Inkallning m. störning, valfritt moment, stopp komando, och två som jag inte kommer ihåg vad det är. Ska träna på inkallningen och valfritt moment på tisdag. Förhoppningsvis kan vi köra upp det snart!



Sedan så blir det bara att njuta och kanske åka in till stan för lite julhandling med Jennifer! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!