Allt gick bra.

Hej på er.

Allt gick bra i skogen med hundarna idag. Simba spårade bäst utav dem alla. Jag hade ett spår på 150 meter i sluttande terräng. Jag hade knytt fast alla hundarna (Denzel, Simba och Zorro) medans jag lade spåret. jag tog lös Simba, satte på spårselen och gick sedan iväg till början av spåret där det bar iväg i full fart. Han var i spårkärnan heela tiden. Han släpade mig neråt så att jag ramlade. Jag sa åt honom att lungna sig men han var så ivrig av att få hitta den gömda klöven så att jag fick halvspringa. för att kunna hinna med lite bättre. Då han hittade klöven nafsade han först och sedan "dödade" han den med att rycka med huvudet. Som ni hundmänniskor förhoppningsvis vet vad jag menar. Sedan apporterade han den upp till stigen. Sedan tog jag Zorro där det konstigt nog gick sämre. Han hade ett mer plant spår men fick inte ner nosen i backen utan han vädrade i luften istället. men han hittade den ändå. :) Denzel fick inte spåra men han fick busa med klöven sen och nafsa på den.

Han var lös även idag och det gick jätte bra. :)


Nu ska jag börja med middagen, skriver kanske mer sen, vi får se. :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!