Då var det klart.

Hej!

Nu har jag anmält Denzel till Norrbottens vackraste hund!
Det är en utställning som äger rum i Arcushallen Luleå den 12 November. inofficiell. Denzel är anmäld till valpklass 2. Som är för hundar från 6-12 månader. Han är 9 mån vid utställningens datum. Kommer bli en riktigt rolig dag. Vi är många från min klass som ska följas och hejja på varandra. Blir en riktigt bra dag. Är så himla roligt att få träffa människor med samma intresse. Det är ren folkfest för oss med hundintresse! :)

Det är en sprakande fest och på kvällens stora final är det en trerätters middag. Kvällens klädkod är festlig. Tror dock inte att jag ska äta där. Valpklasserna börjar ju först så att vänta till 19.00 för att äta och se finalen blir nog aningen för tröttsamt för båda mig och Denzel.




Skriver mer i morgon. Sov gott! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!