God natt!!

Har varit lågt med uppfates nu idag och igår. Jag har gått skola som vanligt och idag har vi spårat hela eftermiddagen. Fram till fyra och efter det så har jag varit i tvättstugan och hos Jennifer.

Hade dock inte Denzel på spåret. Testade att spåra med min mentors Border Collie valp / unghund Moss. Jag lade ett personspår på ca 80 meter. Han hade bara spåra två ggr tidigare så ett lätt spår fick det bli. Han var verkligen jätteduktigt och ska låna honom även nästa gång. Låter Denzel vila lite då jag gjort så himla mycket med honom på senaste. Lydnad hit, lydnad dit, agility, agility, agility, spår You name it! Så han har fått en vilovecka nu i veckan. :) Skönt för honom och mig. Få ta igen sig lite.

I morgon blir det ut för att försöka sälja lite av salamin min klass säljer.


Köp Salami från delikatesskungen av oss och sponsra till utställningen vi ska ha den 6 maj 2012!
Vi behöver pengarna för att kunna arrangera den! Vi har sorterna kryddmix, peppar och vitlök!! Köp en eller två. Vi levererar dem vecka 48! :) Bra till julkklapp, matlagning, pålägg. Går at frysa in och smakar jättebra! Skriv en komentar med mailen så hör jag av mig!!! :D
En salami är ca 42 cm och väger 800 g.




Godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!