Good morning!

Hej på er!
Sovit gott?

Denzel har varit orolig hela natten, pissat inne en gång och spytt. Vet inte vad det beror på. I lägenheten är han ju rumsren och går inte omkring och är orolig. Kan det vara att han känner sig mer bortglömd då det är större utrymme för honom att vara på? Jag har då ingen aning. Att han spydde kan jag förstå eftersom att han ätit upp all sin mat för helgen och tuggat på ett ben. Att det blev aningen överfullt.. Jaja.

Idag ska vi tillbaks till Piteå. Ska nog inte göra någonting. Bara njuta av ledigheten. Imorgon är det skola som gäller. Men blir en bra dag jag börjar 10.00 och sedan har jag hundlektion till 16.00 så kommer att ha en bra dag känns det som. Även Denzel då han får följa med hela dagen. :)

Ha det bra, skriver mer sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!