Happy girl!

Hej på er alla!

Är glad idag, trots det jobbiga kalla vädret så är jag glad. För jag ska nämligen till Vidsel i helgen. Får träffa Rikard! Åh, var så längesen nu. Vi har ju båda varti sjuka också.. Men blir riktigt kul! :)

Idag har jag bara haft kärnämnen i skolan. Har varit ganska tungt. Vi ska ha svenska nu men tror jag får sluta tidigare då jag är klar med allt. Ska bara läsa en bok men jag har den hemma så går ju ändå inte.
Dagen bjuder på hussysslor. Ska diska, vika tvätt, dammsuga, skura, dammtoska.. Blir bra. Känner att jag har energi till det idag! :)

Nåja, ska vell gå mot lektionssalen nu. Ha det bra! Skriver mer senare! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!