Helg för hela slanten!

God förmiddag mina läsare!

Sitter just nu på skolan och har arbetat med min budget på en kennel.
Ska sedan ha idrott och därefter lunch. Blir kötsoppa här på skolan innan jag ska hem till lägenheten och ta ut Denzel för att sedan möta upp Ingrid Moholm på konsum för att gå hem till mig och trimma Denzel! Puh, blev komplicerat att få ihop den meningen! haha. Nåja. Han kommer säkert bli jättefin om hans kalfläckar inte träder fram så mycket. Hoppas de har börjat växa ut lite mer hår så att man kanske inte ser det.

Det som ska trimmas är: Hela ryggen, halsen och kanske ansiktet. Har inte bestämt mig om jag vill ta bort hans "mustash" eller om jag ska ha kvar den. Han kommer ju bli finare om jag tar bort den men jag vill som ändå ha kvar hans valpliknande uttryck.. Hm, får tänka på det. Ni får se resultatet ikväll då jag är i Vidsel. :) Kommer ju ta ett tag att trimma honom. Men då vi är två så går det nog snabbare.

Helgen kommer annars spenderas med plugg, plugg och plugg. Har nämligen terminens andra prov. Sammhällskunskap A. En massa instuderingsfrågor och ett helt kapitel text på 24 sidor som ska sitta tills på Tisdag.. Nåja, hoppas det går in. :)

Ska fortsätta med lektionen nu. Ha det bra så skriiver jag i kväll då vi är hemma. :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!