Hello!! :)

Hej på er alla!

Förlåt för min dåliga uppdatering men har haft fullt upp med att plugga för samhällsprovet. MEN, nu är det över! :) Hoppas det gick bra.
Det är allt jag gjort i veckan. I morgon ska vi in till stan och kika på halloween kläder. Lutar mot att fara på halloween fest med tjejjerna. :) Vad ska man klä ut sig till då. Det lutar mot Hippie. Men, har ju inga grejjer. En blommig långklänning, väst, piecemärken och runda glejjer i någon färg? Vi får se hur det blir.

Mammsen kommer på lördag så ska vi gå på stan ett tag. Blir roligt. Var längesen hon hälsade på. :)
Sedan åker jag nog till vidsel på söndag eller Måndag. Ska mest troligt jobba under lovet och sedan njuta av att slippa skolan ett tag. Vila upp sig! :)

Nuså ska jag äta lunch! Ha det bra så skriver jag någon annan gång! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!