"I am back"

Hej på er!!

Ja, äntligen ett efterlängtat blogginlägg. Har inte haft något internet i lägenheten och nu är jag i Vidsel. Är såå skönt att kunna uppdatera igen! :)

Helgen har varit riktigt rolig. Fredag så var jag på stan med Frida och Miriam för lite halloween shopping. Hittade en peruk, läppglans, lösnaglar, ett halsband och ett superbra shampoo från sunsilk. Har köpt det förut men nu hittade jag det igen. Finns inte på någon affär i Öjebyn. Konstigt men sant.

Sedan så var jag hos Jennifer till 23 -23.30 tiden.

Lördag så väckte mamma mig med ett telefonsamtal. Vaknade halvt och sedan en, två timmar senare så knackade hon och Emil på. Vi surrade lite och sedan for vi ut på stan. Hittade ett par jättesköna skor. De enda skorna som från första början inte trycker på min missbildade häl. Väldigt skönt! :) Var ett par från Reebook, gore-tex. Bra skor till vardags och att kunna ha ute på hundträningar.
Sedan så åt vi lunch. På kvällen då de hade farit hem så kom Frida. Vi fixade oss och partade lite innan vi for på halloweenfest i Öjebyn. Skönt att det bara var ca. 100 meter från min lägenhet. Kunde gå hem då jag ville utan att behöva ha någon chaffis eller så. Sedan så sov Frida hos mig. Vaknade vid 11 tiden på söndagmorgon. Hjälpte Frida att packa lite och sedan gick jag ut med Denzel. Lade mig och sov igen och rushade sedan mot bussen för avfärd mot Vidsel. Rikard hämtade mig i Älvsbyn och åkte sedan däifrån hem till Vidsel. Väl här så gjorde vi inte så mycket. Hälsade på Marie lite och sedan bara slappade. :)

Idag så vaknade vi 05.00 för att åka mot luleå. Gav Denzel mat och sedan var vi på vägen igen. Jag var g´framme hos Jennifer vid 07 tiden. Var riktigt trött men det vände fort efter att ha ätit lite frukost med hon och lillasyster Alexandra. :) Vi har bara surrat och babblat på hel dagen. Även lyckats baka en jättegod kladdkaka med kokos botten. Smakade jättebra! Sedan så hämtade Rikard mig efter att ha slutat jobbet och vi for och storhandlade på Willys innan vi drog hemmåt. Nu har vi ätit varmamackor och jag är sååå trött.. Ska gå och lägga mig. Imorgon är det jobb som står på Schemat. :) Blir bra. Tjäna lite extra stålars då man har chansen. ;)

Nåja, ha det superbra så lovar jag en bättre uppdatering nu då jag har internet.



Jag idag. Trött som få! Jaja, ska gå och lägga mig. Skriver mer i morgon! SOV GOTT! :)







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!