kallt, kallt.

Hej mina fina! :)

Sitter på engelskan och har pluggat lite gramatik. Har det till läxa som ska vara klart på tisdag nästa vecka.

Vaknade vid 07.30 idag och blev allderles ställd så det bara var 3 grader. Jag vet att det varit kallare men det blåser ju så jäkulst så att det känns som -5 minst. Huvva. Kylan är här.

Nåja, Bara klä sig. På med täckbyxorna snart!


Släppte Denzel i rasthagen nu på morgonen men det varade inte så länge. Han halkade på gräset och ramlade. Då han ställde sig skrek han och kom haltandes till mig. Vänster framben vid handloven har han troligtvis stukat sig. Han ville inte stödja på benet utan håller upp det då vi stod still. Jag kände och allt kändes normalt i övrigt. Han kan bara ha sträckt sig också. Hoppas han blir bättre. Han ligger i alla fall nu på sin varma mjuka bädd i hundgården och vilar sig. Får se om jag måste till lägenheten på lunchen för att hämta bandaget eller om han ser pigg ut nog för att gå hem till lägenheten senare.


Ska gå och äta med Elin nu!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!