Morsning.

Godmorgon, eller goddag!

Idag mår jag tack och lov lite bättre. Har åtminstonde ingen feber. Halsen är fortfarande dålig. Men dricker tekopp efter tekopp så den bör bli bättre snart. :)

Måste verkligen bada Denzel idag. Han är så himla skitig. Har inte orkat då jag legat i feber och veckokvällarna har spenderats på gymmet eller hos Jennifer. Men nu då jag är fri febern måste jag faktiskt härda ut och gå igenonm honom. Ska testa det nya shampoot jag köpte för att se om hans solblekta päls kan återbli svart. De rekomenderade den på djurmagazinet så hoppas den fungerar.


ANJU BEAUTÉ heter den och innehåller aloevera och viktiga mineraler för pälsen för att återfå sin svarta lyster och glans. Pris 169:- på Djurmagazinet.




Skriver mer senare, ha en bra dag! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!