Nuså-

Hej hopp!

Sitter på skolan och har slutat. Gick till skolan hade 100 min småföretagande A och nu har vi slutat. Skönt! :)
Har inte skrivit något i veckan typ då jag känt mig så himla trött. Tror att ytterligare en förkylning är på väg. Huvva. Imorse vaknade jag och var riktigt hängig. Snoozade i 40 min innan jag fick stressa mig iväg mot skolan. Denzel är hemma i lägenheten och sover. Hade även en riktigt jobbig slemhosta och ont i halsen. Nu sitter jag med stickad polotröja och halsduk med vinterjackan... Blir att vila i helgen. Och hoppas att det blir bättre till veckan. Ska cykla hem nu ett tag och sedan åka till skolan igen för att äta en god taccobuffé.

Igår var jag som sagt på gymmet och sedan hos Jennifer. Nåja, ha det bra ska cykla hem nu. :)

Bye, bye!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!