Pust!

Vaknade nyss! Klockan är nio och jag har en sådan hemsk träningsvärk, REDAN! Undrar hur detta kommer att sluta?

Jag gick ju på gymmet klockat 18.00. Min tid var då så jag fick ett band och gick sedan och böt om till gympakläderna. Jag mötte coachen ute vid receptionen och vi satte oss sedan ner och gick igenom lite varför jag vill träna. Om det är för problmen i rygg, leder m.m Jag valde att jag vill få en bra kondittion och en vältränad kropp. Inte för mycket men så att jag ser hyffsat tränad ut. Sedan så gick vi iväg och han visade mig gymmet. Det var SUPERFINT! Modernt, rent, fräsht, öppet. Jag kommer trivas bra där. ;) Sedan så valde jag att värma upp på löpbandet i tio minuter i snabbare joggingtakt medans han gjorde upp en träningsplanering till mig. Det gick jättefort. Jag hade en stor platt tv framför mig som jag stod och kollade på. Gick så mycket bättre. Sedan så började vi med ben och rumpa. Han hade valt ut några maskiner som passade mina mål. Den första var en för musklerna just ovanför knänen. Jag höll på att dö efter 6 repetitioner. Haha, han pushade mig till 12 och efter det så kunde jag knappt stå. Det här var första maskinen! Sedan gick vi vidare och jag tyckte verkligen det var riktigt roligt. Värst träningsvärk har jag i armarna. Tränade en maskin för jäddhänget och ajj, ajj, ajj vad den tog. Är så öm nu. Men det är ju det man vill vara, eller? :)

Vi skrev på programmet vilka vikter jag använde och vilka maskiner jag ska öka i nästa gång. som jag har bestämt blir det redan på Onsdag att träna igen om jag nu inte har allt för mycket träningsvärk. :)


Då jag hade slutat och skulle cykla hem så hade jag så ont i armarna att jag inte ens kunde hålla i styret. jag hängde mer på styret än höll det med händerna och anströngde armarna. Så jag kom in hoppade jag in i duschen och sedan kastade jag mig i sängen och där har jag legat tills Jennifer ringde och väckte mig. är verkligen en utslagen hjälte idag. Nä, nu ska jag forstätta vila.

Skriver mer i morgon! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!