Sjuk..igen.

Hej på er! Har just kommit hem från Elin. Har suttit hos henne och läst en massa hundsport tidningar och fotat våra hundar. Nu är tråkigt nog bilderna på hennes systemkamera.Blev dock inte så bra bilder då det redan hade börjat mörkna och att det duggregnade hela tiden. Nu är jag hemma i lägenheten och ska dricka te och honung för min hals tar livet av mig snart! Gör ont i den då jag andas in/ut, pratar allmänt bara. Och då jag hostar svider det som tusan.. Har även feber. Ska verkligen vila mig i helgen och försöka bli frisk till skolveckan. Hatar att vara sjuk. Nåja, nu ska jag sluta klaga och se fram emot en nybadad nytrimmad Denzel i morgon.

Sov så gott och förlåt för mitt, negativa inlägg. :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!