Tisdag.

Hej på er! Nä, måste sluta skriva det. Inleder vartenda blogginlägg med den meningen.. suck.
Jag har just ätit en skagenrörs macka och ska ge Denzel mat innan vi promenerar till Jennifer.

Dagen har varit väldigt lång. Hade hundlektion hela förmiddagen där jag tränade inkallning och att andra får gå igenom Denzel utan att han drar sig tillbaka då de kollar honom i munnen och lyfter på benen m.m.

Sedan hade vi vanliga kärnämnen till tre. Efter det så handlade jag som snabbast och sedan åkte jag och jennifer in till Djurmagazinet där jag handlade ett riktigt bra hundshampoo och en blandflaska. Sedan åkte vi hem och nu har jag gjort mat. :)
Imorgon blir det en ännu längre dag. Börjar skolan klockan 08.00 slutar 15.00 har bokat agilityhuset från 15.00 till 17.00 sedan får vi middag på skolan innan vi har en Pudel inbokad för trimmning. Det blir bara tjejjgänget i min grupp. Kommer bli riktigt roligt. :) Kommer vara klar och hemma efter 20.00 eller något sånt. Blir att gå och lägga sig direkt då tror jag! :)

Nåja, ska gå nu. Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!