Vidsel idag!

Hej på er alla!

Sitter på skolan och ska snart leta upp matteläraren för att säga att jag ska ta ledigt. Har bestämt att jag ska åka till Vidsel nu idag för att träffa Rikard och sedan i morgon umgås sista tiden med min älskade SImba ♥ På lördag kommer det ett pensionär par som ska titta på honom och både kul men ändå fruktansvärt hemskt så kanske han hittar sitt nya kärleksfulla hem hos dem som sällskapshund. Han skulle få det mycket bättre. Det vet jag. Men känns så hemskt med tanke på att han funnits hos mig sedan jag var 11 år! Vi har många fina minnen tilssammans som ingen annan kan ersätta. Älskar honom så mycket..

Ska hem och packa och kanske hinna äta något innan bussen går. Skriver mer då jag är i Vidsel! :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecca

du kan ju höra av dig om du vill hitta på något med mig och nina någon gång :)

2011-10-13 | 18:05:59
http://www.bondeeen.bloggplatsen.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!