20 sept.

hej på er!

Har just lagt mig i sängen efter att ha varit igång hela dagen. Först upp tidigt för att hinna med allt innan jobbet 10-16.15. Sedan hämtat Denzel på Grans. Kom hem. gav han mat och sedan har jag knogat på med disk och städat i massor. blev klar nu 19.40. Pust. Har inte suttit något.

Har inte ens hunnit göra mat. får se vad det blir. Kanske en burgare? Eller ingenting alls. är inte så hungrig än. Nåväl.
Har tänkt mig en tidig kväll ikväll. måste få sova ut ordentligt känner jag.




Om två veckor är Denzel trimmad!
Varför jag valt att göra det redan är för att vi påbörjar en trimmkurs i skolan och min grupp har ingen hund att trimma. Förutom Denzel då. Så tänkte att jag gör skolan och framförallt mina kompisar i gruppen en tjänst genom det. oroar mig dock för att hans "kalfläckar" inte hunnit växa ut något så att det kommer synas mycket. För gör det det så blir det ingen utställning på Norrbottens vackraste iår... Men, förhoppningsvis så har det vuxit till sig innan dess! :)

ha det bra! Skriver i morgon.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!