4 September.

Hej på er alla! :)
Har just ätit en liten sallad och lagt mig i soffan och pustar ut efter dagen. Vaknade vid åtta, duschade och for sedan till Grandagen. Gick direkt till agilitybanan där jag skulle arbeta som speaker. Längtar tills Denzel blir större så att han får börja. Han måste bli 18 månader för att delta i tävling men eftersom han är en stor ras så måste jag vänta med honom tills han åtminstonde är 15 månader innan jag kan börja träna hela baner. Nu då han är så liten så kan jag träna små hopp hinder (lägsta höjden ca, 2 decimeter), tunnlar och slalom. Jag provade ju på agility med honom här om dagen, Onsdag om jag inte minns helt fel. Han tyckte i alla fall att det var jätte roligt! Så himla kul för mig att mina hundar gillar samma saker som jag. Och har verkligen insett att det här är "min" ras. Vi passar å himla bra ihop! :D
Nåja, sedan klockan elva så började våran uppvisning. Var inte så mycket folk från början men sen så blev det mer. Jag berättade lite om varje deltagare innan de började. Vad de hette, vad hunden hette. Hundens ålder, ras, erfarenheter om de tävlat förut eller inte. m.m. Var kul att se alla mindre barn. De tyckte det såg roligt ut då hundarna sprang över olika hinder. Klappade händerna och skrattade. :)
Efter första showen så gick vi och åt. Fick gratis lunch i restaurangen då vi jobbade. Sedan så såg vi då F21 och polisen visade narkotika sök och sprängämnens sök. Var kul att se hundarna hur de markerar olika för att visa föraren att de hittat något. Sedan så gick vi runt lite på området och sedan vid 14 så hade vi en till uppvisning. Var hur mycket folk som helst då alla andra aktiviteter hade slutat. Var väldigt nervös då jag skulle gå upp på scenen och prata i mikrofonen den gången. Alla stirrade på mig. Haha, glad att det är över nu. Men var faktiskt ganska roligt också. :)
Och nu så ligger jag somsagt i soffan och vilar. Är jätte trött. Har på mig benvärmare och tjocksockar då jag fryser så mycket om fötterna. Regnade ju idag och har varit blöt om fötterna iprincip hela dagen. Blöt och frusen. Är då väldigt skönt nu. :)
Skriver mer senare! Ha det bra! :)
Bild lånad från google.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!