Dagen.

Hej på er! :)
Har just satt mig i soffan med en kopp kaffe och ser på lite tv.
Vaknade i morse av att en målare ska hämta skåpluckor! yrvaken halv åtta på morgonen. Slet åt mig morgonrocken och öppnade. Där möttes jag av en ung målare som faktiskt såg ganska bra ut. haha. Lite komiskt, inte alla som blir väckta så! :) Sedan så gick jag och duschade, åt frukost och gav Denzel mat innan jag cyklade med honom till skolan. Lämnade sedan cykeln och gick till bussen. Eller, handlade först tre äpplen*
Sedan var jag på jobbet tills fyra, tog bussen hem kvart över. hämtade cykeln och denzel och nu så sitter jag här. Ska sedan fara till Jennifer och rensa lingon och eventuellt baka. Blir en liten improvisation! :)
Ha det bra, skriver senare!
Denzel idag! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!