God morgon!

Morsning på er! :)
Sovit gott?
Jag somnade inte förens efter tre! :O Jag vet inte vad som hände. Jag brukar ju vara väldigt kvällstrött och gå och lägga mig vid tio tiden. Men igår så gick det bara inte. Vred och vände på mig. slog på tv:n. Försökte somna igen osv. Till allt det så väckte Denzel mig klockan 08.00 för då ville han ha mat och gå ut på en promenad. Så, ja. Är halvt död nu känns det som. Var faktiskt väldigt skönt att få ta en promenad i solen fast jag fått tillbaks lite av försylningen
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske cykla till Grans och släppa Denzel i ridhuset så att han får kuta av sig. :)

We'll se!


Suddig bild på mig och min lilla prins! Busig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!