HEJ!

Nu var det ett bra tag sedan! MEN, Nu har jag internet, tv och taklampor och det är superskönt! Har saknat att skriva här på bloggen men nu kan jag göra det dagligen igen. :)

Hm, vad har hänt sedan senast jag skrev? När var det? Kommer inte ens ihåg. Men, strunta i det.

Här hemma i lägenheten trivs jag superbra, kunde inte bli bättre. Härliga grannar, fint område och en fin lägenhet med mina älskade hundar till sällskap. På tal om hundarna så mår Simba bra han får sin medicin och han är pigg trots artrosen. Denzel har vuxit. Nu är han runt 68 cm i manken och pälsen har blivit mycket längre. De är så fina båda två. ♥

Nu så ser jag på tv och halv blundar. Är så himla trött. Klockan är ju trots allt 23.20 snart! :) Ska sova snart.

Skriver mer i morgon, ha det bra! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!