Hemma i lägenheten.

Hej på er!

Nu är jag hemma i lägenheten efter en riktigt god middag hemma hos Jennifer. Det blev kyckling, pommes, baguette, lemon & lime läsk och mango raja dressing. var supergott. Men lite grönt skulle ju inte suttit helt fel. Nåja, blev riktigt mätt ändå. :)
Fixade sedan en french manikyr. Alltid frächt på något sätt.
Nu är jag hemma och ser på tv. Är väldigt trött så ligger nerbäddad i sängen. Förkyld är jag också. Snorig och täppt i näsan, hur går det ihop? Tjockt i halsen och lite hängig. Bara bita ihop. Jobb i morgon.


Så här såg sushin ut, på tal om något annat. Sade ju att jag skulle lägga upp bilderna-


SUSHI! :)


Här är det som jag köpte idag:

Lägger upp det i morgon, internet segar som tusan!

Sov gott på er! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!