Hoppas på det bästa.

Hej på er! :)

Har varit ute och tränat hundarna lite nu efter att jag kommit hem från skolan. Hade samhälls och matte innan det efterlängtade veterinärbesöket till Denzel. Läkarna sade att det ser ut som en allergi mot fodret tillsammans med könsmognad. Att hormonerna och något i fodret ger utlopp i att pälsen tappas. Fanns tack och lov inga spår av någon parasit eller loppa. Jag har börjat byta tillbaks till Pro Plan och om inget händer om 2-3 veckor så måsta jag tillbaks med honom och då blir det blodprover mot allergier, skrapning av hud m.m Kommer bli en kostsam händelse i sådana fall. Men, förhoppningsvis så slutar håravfallet inom denna tid så att vi slipper oroa oss för min älskade Denzel.

Ikväll så ska jag och Rikard gå på bio. Jägarna 2 blir det! :) Kanske än så länge, måste boka biljetter först. :)
Ha det  bra så skriver jag nog mer sen.

Min vackra prins! :D Leejoy's Dream Desire.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!