>Ladda batterierna<

Hej på er!
Nu har jag kommit hem efter att ha gjort en del av hemprovet i matten hos Jennifer. Vi var så himl trötta i slutet då frågerna börjar bli riktigt kluriga att vi uteslöt att fortsätta. Vi får ta det i morgon istället. Pigga och allerta då. Nja, kanske itne efter en heldag på skolan med dubbelpass i idrott, småföretagande, matte och utställning till 16.00. MEN, måste göras så bara att bota ihop!

Rikard har farit hem vilket känns jätte tråkigt.. Saknar honom redan. Vi var ut och åt sushi idag med. Sjukt vad vi har börjat äta det. Är ju ingen billig "snabbmat" en portion på 8 bitar som är typ 6x2 cm styck kostar 130 kronor. Och då ingår ju inte drickan. Så idag tog jag en tiobitars med vatten som är gratis. Rikard var så snäll och bjöd mig! :)

Igår gick vi ju in till stan (djurmagazinet) med Denzel och köpte en overall till honom. Så nu har min lilla prins en overall så att han slipper bli blöt då vi går ut. Tjänar mycket på det. Det är från Hurrtas kollektion. Vilket är ett super märke. Hög kvalitet och bra passform även till vinthundar vilket jag aldrig kunde tro. Men med deras ställbara band runt midja, hals och tassar så kan man dra ihop ganska mycket. Ska ta en bild någongång då Denzel har den på så att ni får se hur den sitter. Nu köpte jag en lite större då jag räknar med att en hel del päls också ska få plats som småningom. :)

Imorgon är det upp tidigt som gäller så ska ladda betterierna nu. Gå och lägga mig så att jag är pigg och utvilad i morgon! :)

Sov gott alla! :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!