Middags dags.

Nu har jag hämtat medicinen och varit och handlat. På apoteket köpte jag även en hundtermometer. Alltid bra att ha om man misstänker något. Så, nu är det inhandlat. For sedan på coop och handlade lite saker till middagen ikväll. Tänkte göra kycklingsalsa med sallad och wok. Salladen är klar och står redan framme medans kycklingen är i ungnen och woken steks. Blir en god middag idag med! :)

Just nu medans jag väntar på att det ska bli klart så sitter jag i sängen och virkar. Ska göra en ny "hilka" till Denzel. Blir en svart. Ska fara och köpa något fint garn sen någon gång och göra en till. :) Lite mer färgglatt! :)


Sjukling! Blek och röd i ögonen. Har inte sett det förens nu! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!