Orolig hundägare.

Hej på er!
Sitter i datasalen och har just skrivit klart min recension om Leejoy's kennel! Har skrivit om varför man ska välja just dem om man vill ha en fin afghanhund. Har varit riktigt kul. Så, nu är den inlämnad till läraren och hoppas på ett bra betyg tillbaks!

Igår hittade Rikard ytterligare en kalfläck på lilla Denzel. Men denna gång en betydligt större än den andra.
Den är ca: 3 cm lång och 1.5 cm bred. Lite nedanför höftbenet. Gick till veterinären idag för att få en tid. Så ska dit med honom 10.45 i morgon. De misstänkte någon hudinflamation eller t.om rävskabb. Men, han kan inte ha skabb för jag har inte varit med honom i skogen något. I värsta fall så ska de söva honom och göra en skrapning. Jag säger bara en sak. TUR ATT HAN ÄR FÖRSÄKRAD! Kan bli hemska kostnader hos veterinären annars. Har ju haft nog mycket otur med SImba. Förhoppningsvis är det bara någon liten inflamation som fort går att bota.

Skriver senare. Då jag slutat!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!