Pust och hej!

Har just kommit hem till lägenheten efter en springrunda med hundarna. Riktigt skönt att vara tillbaks i löparskorna.  Blev inte så lång runda idag men efter 1 - 1.5 månaders uppehåll så känns rundan ändå bra. Ska fara till simhallen här i öjebyn och fråga vilka tider det är motionssim. Är sugen på att börja simma i sådana fall. :) Bra träning för hela kroppen ju.

Mitt internet har varit jätte söligt både idag och igår så har inte årkat sitta vid datorn nå mycket.

Fick hem ett matteprov idag. Suck, längtar inte till att göra det. Ska vara inlämnat v. 39 då jag kommer tillbaks till skolan efter APU:n. Ska ju vara på Djurmagazinet här i Piteå. Så, kika gärna in! :)

Nåja, nu ska jag ta en kall dusch och sedan lägga mig i soffan och se på tv.
Först, dricka upp min "lilla" mugg med vatten och C-vitamin! Ha det bra! :)




--LATER! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!