Pust.

Nu är jag hemma från skola, apotek och godishus.
Skolan har varit ganska lång men en riktigt rolig eftermiddag med sällskapsdjur. Fick inte ut någon medicin idag heller. Deras kortavläsare hade tydligen gått sönder så kunde inte köpa något då jag inte hade lösa pengar. Suck. Kommer garanterat att få njurbecksinflamation igen då jag väntat i snart två veckor med medicinen...

Var med Jennifer sen efter skolan och for på godishuset. Var så himla sugen på något sött. Nu har jag en stor skål med godis framför tv:n. MUMMA! ;)

Har börjat tina nå köttbullar och ska göra lite makaroner. Rikard kommer på ett tag så ska äta en svensson middag tillsammans. :) Kul. Var längesedan vi umgicks.

Nå, skriver mer imorgon. Ha det bra så länge! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!