Slapp lördag! :)

Hej på er!
Vaknade vid åtta tiden idag, såg lite tv och sedan ringde jag Jennifer. Vi tog en morgon cykeltur med hundarna till apoteket. Tänkte köpa min antibiotika (stavning) men de hade någon konstig sommar öppet tid så de har inte öppen på helgerna.  Suck. Måste alltså vänta tills på måndag fast hinner typ ändå inte dit då jag går skola till fyra och de stänger ju då. Får i sådana fall cykla dit på lunchen och försöka hinna med att skaffa medicinen då. Nåja. Det löser sig.
Har sedan suttit hemma hos mig, druckit daim capuccino och ätit baguetter till tv och tjejsnack! ;)
Nu så är jag hos Jennifer och hon städar lägenheten. Stackarn, jätte stökigt här. De bor ju tillsammans. Hon och Linda. Så blir väldigt mycket saker överallt. Ska sen börja skala potatisen för ikväll kokar vi ihop palt! Det ni! Här ska ätas palt med hela tjejgänget. Nästan. Jag, Jenne, Elin och Frida åtminstonde! :) Linda är i Luleå och Fanny vet jag inte. Kanske fanny också. :)

Har bråkat med Simba idag. Stackarn, Bella ska löpa vilken dag som helst och han blir allderles knäpp! (Jennifers hund) Han stjuter och gnyr och tvättar, tvättar och tvättar henne i baken. Haha, tur att Denzel inte är könsmogen ännu. Då skulle jag haft två knäppa hanar i lägenheten som inte skulle kunna ligga still.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!