Trötta här hemma.

Godkväll!
Ligger och ser tv. Är himla trött, likaså mina hundar. Efter skolan klockan 4 så cyklade jag ju snabbt till apoteket och därefter hem för att hämta hundarna. Cyklade då med dem till Grans. Det kanske är 2-2.5 km. Sedan hem. Samma sträcka. så 4-5 km. Sedan så for vi till Elin där jag tränade utställning med Denzel och frestyle med SImba. Denzel har börjat sträcka på sig bättre och Simba njuter bara av att få jobba lite. Har som fått slut på ideer vad jag kan lära SImba. Tips? Han kan det mästa.  :)

De ligger utsträckta på golvet och jag ser på Ceasar Miller då han tränar en agressiv rottweiler. intressant. Alltid kul med hunprogram.
Nåja, nu ska jag gå och dricka ett glas proviva och sedan gå och lägga mig. :)

Ha det bra, skriver mer i morgon! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!