Trötter idag med.

Hej på er!

Nu har jag städat och diskat lite. ska fara till Jennifer och göra klart matte provet på en stund.
Dagen har varit väldigt lång känns det som. Upp 06.45, råkade snooza till kvart över sju. Upp, på med gympa kläder, packa ner vanliga. ge Denzel mat och sedan skynda sig till skolan. Gått skola till fyra och nu städat innan jag och Jenne ska och handla nå middag och sedan plugga.

Blir en lång dag. Imorgon kommer Rikard så får se vad vi hittar på då. Kanske bara tar det lungt, se lite tv också. :)

Ska visa en film jag tog på Denzel idag på lunchen. Han var jätte duktig på att gå lös. Jag, Elin, Jennifer och Elins Cavalier tik var ute och gick i skogen och jag tänkte bara testa ha Denzel lös. Det gick kanon! Jätte duktig ni ska få se sen! ;)

Ska fara och handla nu . Jenne väntar på mig. Men skriver mer senare ikväll då jag är hemma! Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!