Update 25 sept.

Godmorgon på er!

Var ett bra tag sedan sist, nästan en vecka. Har inte skrivit något få jag inte gjort något speciellt. har bara jobbat och varit här hemma.

Ihelgen har Rikard varit här. Vi har ätit en supergod sushi middag, igen! :) Och sedan bara umgåtts. har varit riktigt trevligt. Nästa helg tror jag att jag far till Vidsel. Har troligtvis fått studiebidraget då så att jag tar mig. :) Länge sedan sist. Blir att vara hos Rikard, hälsa på mammsen och lillebror och spår träna alla hundarna hade jag tänkt. Ska testa spåra med mammas Zorro. En gråhunds/jämte blandning. :) Ska han funka i jakt så ska han kunna leta upp en klöv i ett spår på 400m till att börja med hande jag tänkt. :) Blir kul. har aldrig sett honom spåra så att, det blir kul. :)

Idag ska jag till Jennifer och göra matteprov.. tur att det är ett hemprov så att jag kan få lite hjälp på köpet. :P Sedan så väntar disken och dammsugaren. Borde boka en tvättstugetid också. Har knappt några kläder kvar i garderoben.

Nåja, nu ska jag umgås med Rick! ;)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!