UPDATE!

Äntligen internet!
Var längesedan sist. Har ju inte skrivit på hela helgen. Har haft en riktigt skön lugn helg tillsammans med Rikard. :)

Fredag:
Gick skola till 11 sedan for jag hem och städade lite. Var ute med hundarna och slappade framför tv:n hela kvällen. Var en riktigt skön dag.

Lördag:
Vaknade vid 11. Gav hundarna mat och sedan var jag ute med dem ett bra tag. Sedan vid 13-14 tiden så kom Rikard. Vi var här hemma till 17 tiden. Då for vi ut till Sushi&Te. Vi åt varsin 8 bitars laxmix. Var supergott. Mycket godare än sist jag åt där. :) Efter att vi ätit och var mätta så for vi till Matts och Marianne på klubben. Vi var där, såg på tv, drack kaffe och åt chips. Hehe, en hel mysig kväll med Rikard, Matts och Marianne. :)
Sedan for vi hem till lägenheten och såg på lite tv innan vi gick och lade oss.

Söndag:
Vaknade väldigt tidigt. Vid åtta tror jag! Sedan åt vi lite frukost till tv tittande innan vi for in till stan för att gå på elgiganten. De hade dock stängt. Istället så körde vi runt i stan i brist på annat. Tillslut så kom vi på att fara till Luleå för att gå på elgiganten där. Spontantripp! Nåja, affären var i alla fall öppen där. Vi kikade runt lite innan vi for in till stan en sväng. Vi hann även hälsa på Patrik och Elina. Var kul att träffa dem, var väldigt längesedan sist. Vi tittade på kort från deras resa i Rom. Var kul att se. :)
Efter vi varit hos dem så for vi och åt på Sushi bar. Var mest bara för att jämnföra vilket sushi ställe som var bäst. Luleå eller Piteå. Och enligt mig så var Piteå mycket bättre! I luleå hade de ju så tåkiga rätter. Jag tog en laxmix där också men, det var bara två sorter. gravad lax och kallrökt lax. Utan såser eller krydder. + att riskuddarna var så lösa att när man skulle lyfta upp dem med pinnarna så gick de sönder. Var riktigt dåligt. Så, nu vet ni vars ni ska äta sushi, PITEÅ! :)

Har varit en väldigt lungn och skön helg. Det roligaste var att Rikard ville komma!
Alltid lika kul! :D

Nu så ska jag diska. Skriver kanske mer senare! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!