Det här ska jag göra oftare!

Hej på er!

Idag vaknade jag klockan 08.00 fast jag är ledig. Vi åt lite frukost och sedan for vi ut på en promenad med lite jogging intervaller. Var riktigt roligt att Rikard följde! :) Blev en runda på ca 5km. Då vi kom hem så satte vi oss ute i solen och stekte lite. Vi har ju så himla sköna solfåtöljer. Sedan så har vi eller Rikard krattat gården (det som är tinat) och plockat undan lite skräp medans jag städat på altan så att den är fin och gästvänlig i helgen. Vi ska jag vara där ute & grilla så. Rent och fint ska det vara. Blir ju så mycket löv och skruffs då man inte är på den under hela vintern. Men, nu är den fin.

Just precis nu så håller jag på och tina lite köttfärs för att göra lunch och sedan blir det att fara på affären och handla lite grejjer innan vi ska fara upp till Mats och marianne som har ställt husbilen uppe på storforsen. Kul, kul.

Vad resten av dagen och kvällen har att erbjuda får vi se. Inget planerat. :)
Det här med att vakna tidigt ska jag verkligen göra oftare! Man hinner så mycket under dagen. Klockan är ju bara 13.22 nu!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!