Gonna be a bodybuilder.

Nu är cykeln framme och det är dags att börja cykla med Denzel. Han är ju trots allt 15 månader så jag tror det går bra att börja med cykelträning nu. Han kommer vara musklad som en bodybuilder i slutet av sommarn om jag cyklar en längre sväng någon gång i veckan. (Ni ska känna på Ingrids hundar, OJ. Dom har muskler. Hon är ute och springer och motionerar dem mycket varje dag) Antar att det är lite av en förebild för vad jag ska uppnå med min afghan. hehe, nä. Vi får väll se. Men mer kondis och musklad ska han absolut bli!

Tips till er som vill komma igång med era hundar! Bra träning för dem.



min plutt då han var ny! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!