Handy girl..

Hej på er alla!!

Har varit iväg på apoteket och köpt en och annan ansiktscreme. Dessutom, så hittade jag en rynka i pannan igår... :O Så, sjukt. hoppas den inte är permanent. Dags att börja med anti age produkter snart eller? hehe nädå. Förhoppningsvis inte.

Idag var sista "riktiga" skoldagen innan jag går på påsklov. Imorgon har jag bara halvdag och det är bara lektioner som vi inte har så mycket att göra i. SKÖNT! Efter det så kommer mamma, Emil och magnus hit till Piteå för att sedan plocka med mig till Vidsel. Härligt det med. Slippa åka den hemska bussen.

Nu består resten av dagen utav påskstädning. Ska tvätta, dammsuga, skura, dammtorka, diska, tömma kylen, vattna blommor, gå med sopor och packa. Nice. synd att det är så fint väder att man får lite ågen av att vara inomhus.


idag efter skolan hade jag möte med Mia Henriksson (en av mina duktiga lärare i HUND) för att köra upp sista momentet i ALP. Momentet jag skulle visa upp var "valfritt moment" där Denzel ska ligga på golvet med en boll framför sig och med mitt komando "dutt" rulla den med nosen till mig. Tack och lov så fick vi MVG och nu är vi klara med allt!!!! Är överlycklig. Allt det praktiska är nu klart sisådär två månader innan beräknad tid! Såå glad. Hörde att vi är dom enda i klassen som är klar och det gör ju en naturligtvis ännu gladare..:) Så, från och med efter lovet kan jag och min superduktiga afghan till hund påbörja treans praktiska moment! Hur skönt är inte det?






Kramis bananis från mig och Denzel ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!