Home sweet home!

Har precis tryckt i mig lite mat och funderar på vad man skulle ha gjort idag.. Är hemma i Vidsel nu och Rikard var tvungen fara på nattjobb så han har man då inte hunnit träffa. Synd att Camilla inte kommer hem förens i morgon. Kommer bli så jädrarns roligt att äntligen få träffa henne igen. Var så himla länge sedan. Nä, men i morgon så!

Idag har jag varit på backen och gjort lite ärenden. var först på djurmagazinet och köpte mat, balsam (5,9 l), bajspåsar och en leksak till Denzel. Sedan vidare till Dollarstore där jag köpte två fulla Ica kassar med godis. Nej, det är inte till mig. hehe. Det är till utställningen vi arrangerar nästa helg. Kommer vara en klass som heter "barn med hund" och priserna blir MASSOR med candy! :) Nåväl. Sedan blev det Willys för att mamma skulle handla lite. Därefter hem till läggan - packa och dra vidare mot OK för att hämta ut mitt paket från H&M och sist men inte minst förbi Ingrid Moholm och lämna av en blombukett. Hon blev så glad. Det var mest som tack för hjälpen för alla gånger hon hjälp mig med Denzel och låtit mig åka med henne till utställningar. Så, TACK INGRID!!



Är taggad till tusen för valborgsfirandet i helgen!! Så roligt. Dessutom kommer Frida hit och hälsar på och ska vara med på festligheterna! nice, nice.


Ha det bra alla!!


Sommaren 2010.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!