Hunddag.

Hej på er!

Idag blir det en riktig hunddag. Är hemma från skolan idag för har fortfarande riktigt ont i huvudet men måste kasta Denzel i badet. Har väntat allderles för länge nu och han är rejält tovad. Stackarn. Måste ta tag i det idag för gör jag inte det så förstörs hans päls mycket. Så, hur ont jag än har så måste jag ta tag i detta.. Har varit ut med han en liten sväng och tack och lov så lyser solen igen och snön smälter! :) Härligt.

Nä, måste börja nu. badet tar ca, 1.5 timmar sedan ska han självtorka 1 timme innan jag måste börja föna och reda ut alla tovor och dit kan jag räkna åtminstonde 3-4 timmar.. Heltidsjobb med en Affie!! :) Så de närmaste 5 - 6 timmarna är räddade!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!