Mumma!"

Hej allesammans!

Har precis ätit middag. Bestående av plättar, grädde och sylt. Inte det nyttigaste jag vet, men grymt gott!

Idag har jag bara slappat medans Rikard har varit på jobbet. Jag har legat ute i solstolen på verandan i bara byxor och ett tunt linne och tro det eller ej så låg jag och svettades där! Blir så otroligt varmt då det är helt vindstilla tack vare väggarna och sedan i solläge hela dagarna. Jag har bara legat och njutit och läst nyaste upplagan av hundsport. Kul att se lite bilder från Crufts. (En av världens största hundutställningar)
Då jag kom in sen så inbillade jag mig inte utan jag har faktiskt fått lite färg. man se vars linnet varit om jag säger så. :)

Imorgon blir det att fara upp till mamma för hon är ledig och eventuellt måla Denzels nya superfina hundsäng. Hemmagjord av mammas man Magnus. Hög, stor och fin. Måste ju skämma bort "prinsen".


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!