Mycket på chemat!

Hej alla fina läsare!
WOW vad många ni blivit. hehe undrar hur det kunde bli så på två dagar. Har ju inte skrivit något alls? Men, det gillas! Fortsätt så.

Idag har jag haft skola som vanligt, det enda udda var väll att jag fick märka lammen med öronlappar. Huvva, de stackars små lammen.. Tre klasskamrater fångade lamm och sedan fick jag pierca dem i öronen för att märka dem. Om någon skulle fråga mig att göra samma sak för ett år sedan skulle jag tacka nej direkt. Men, idag har jag en syn som ser ut något liknande "testa nya saker så fort du får chansen". Och att göra detta blev nog första och sista gången. Så, en lite udda men rolig upplevelse om inte annat.
Efter skolan så har jag handlat och sedan suttit hos Stina och försökt få rätsida på alla sponsringar och priser inför utställningen nästa helg. OJ vad tiden går fort! Bara två veckor kvar nu!





MÅNDAG: Fixa inför utställning. Boka körlektion.



TISDAG:
Springtur på morgonen. Körlektion 11.30. Koppelträning av 6 Sibirean Husky 21.00.



ONSDAG:
Tvättstuga. Plugg inför läxförhör Ekonomi. Fotboll m. folket. Ledighetsansökan in.



TORSDAG:
Springtur på morgonen. Läxförhör. Utvecklingssamtal. Hämta ut K9 balsam dunken + foder till Denzel. Hämta paket från H&M på OKQ8. Tjejkväll i stan.



FREDAG:
Curt Blixt föreläsning ang. hundens mentalitet. Ledig.




Helgen kommer bli så grymt bra! Kommer hem till Vidsel redan torsdagkväll eller fredag (inte bestämt mig ännu). Kommer sedan vara hundvakt åt mammas Zorro och tjäna pengar så att jag äntligen kan komma en bit på vägen med Denzel. Sedan ev. jobb. Är ledig Måndag och Tisdag och då är det årliga valborgsfirandet i Vidsel så då blir det feest!  Känner mig riktigt taggad inför kommande festligheter må jag säga! Dessutom så fyller ju en viss person (jag) 18 helgen därpå så då blir det partaj för hela slanten igen! :)


Sov nu gott kära läsare så skriver jag mer i morgon!










Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!