Myspys.

Godmorgon på er!

Har just gjort frukost och ska sätta mig och äta.
Solen skiner idag så ska vell pallra mig upp till mammsen sen och mysa ute i solen. Jag måste ju få lite färg nu innan Rikard kommer hem så att jag inte ser ut som ett spöke, allderles blek. Nog för att jag kommer se ut så ändå. Men det känns i alla fall bättre.

Igår så gick jag skola till 11.00 tiden och sedan kom mamma & magnus och lämnade Emil hos mig på skolan för att göra lite ärenden i stan. Vi gick runt hela skolan och han fick träffa en massa djur. lammen, kalvarna och kultingarna var favoriterna. såå söta. Sedan hämtade vi Denzel och Emil gick med honom hela vägen. Denzel är så snäll då man är ute och går. Specielt om det är min lillebror. han känner vell på sig att han måse vara försiktigt då han är liten.

Sedan så åkte vi hem till Vidsel där jag bara packade upp lite grejjer hemma hos Rikard och sedan åkte jag upp till mamma där jag spenderade nästan hela kvällen. gick hem vid nio någongång. :)

Nä, idag ska jag vara ute. Skriver mer sen idag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!