oOops!

Goddagens allesammans!

Denna start på dagen har ju varit väldigt märklig. Igårkväll vid tio tiden så tänkte jag "Jag går och lägger mig nu så kan jag sova länge i morgon och kommer kunna vara utvilad inför nästa skolvecka" Så, det gjorde jag. Och i morse väcktes jag av att solen bländade mig. vaknade på bra humör och kände att oj så skönt det skulle vara med en långpromenad med Denzel. Så jag satte mig upp och frågade Denzel som låg helt däckad i sin bur. Om han ville följa ut och gå. Sedan skulle jag kolla klockan och såg på kalendern Måndag 2/4-12. Hm tänkte jag vad skönt. Sedan så, FAN! Det är ju Måndag!!

haha, hur jäkla borta kan man bli egentligen. Så steg upp, tog Denzel och skyndade sedan till skolan.. Nåja, han ju vara med på några lektioner i alla fall.

Nä, nu ska jag iväg och äta med Miriam. Ha det bra så länge!! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!