Time for myself..

hej alla fina! Väderprognosen idag är mulet och lite regn. Vill ju ha sol och värme nu. Tycker det här rugg vädret har haft sin tid och att det är dags för lite sommar! Tycker inte ni också det?

Idag har jag haft en riktigt skön sovmorgon. Tror jag sov till 10.30 något. Såå skönt att få vila upp sig lite! Åt frukost och sedan for jag ut på en springrunda. Efter det har jag suttit här uppe hos mamma och bara tagit det lugnt och slappat. Njutit av lite tystnad och en stor kaffekopp. Känner bara att jag vill ha lugn och ro ett tag. Skulle inte skada med en stoor godispåse och en riktigt bra film och bara krypa ner i soffan för att bara ligga där och inte göra någonting alls.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!