Todeloo!

Hej på er!

Sitter i soffan och avnjuter en kall medans Rikard står i köket och gör rårakor med löjrom. MUMMA!! :)
Sedan blir det kycklingsallad och ris. Gott, gott.

idag vaknade jag allderles för sent. Var så himla trött så försov mig till 10.00 någongång. Direkt jag vaknade så tog jag hundarna. (Denzel & Zorro) på en cykeltur. For sedan upp till mamma där jag badade Denzel. Var himla säkert på tiden. Usch så hemskt tovig han var. Stackarn. Badet gick ju fort men föningen och all tovutredning... Han är ju så duktig. Verkligen en superhund.

Nåväl. Sedan så blev det att jag tog Denzel och for hem till Rikard där jag satte ihop en god sallad och åt till lunch. Har väll inte gjort så mycket annat. Suttit i soffan och filosoferat. varit och handlat lite kött tills morgondagens grilldebut. :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!