Tummen ur röven!

hej, och förlåt för den fina rubriken..
Men nu är det bara så att jag måste ta tummen ur röven och ta tag i mitt mål..

Har sagt länge att jag ska börja träna och gymma för att jag vill gå ner. men har jag gjort det..Nej. och idag blev jag less på mig själv bara för det och kommer från och med idag försöka bli bättre och göra det jag vill. UTAN att lata ner mig och tänka. "men jag börjar i morgon...." Agh. Nä nu ska jag göra lite tee och sedan lägga mig och se tv.






Tack fina Linn för samtalet idag. Du fick mig att skratta och ha kul fast du inte var här. Bara att få prata av sig var mycket värt. Saknar dig och vi får se till att träffas snart! Älskar dig vännen! ♥


Vackra, underbara och helt fantastiska Linn!! Saknar dig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!