Vad hände nu?

Jag var helt inställd på att vi gick mot varmare väder och sommar efter helgen som var hur varm och skön som helst. Men i morse då jag och Denzel begedde oss mot skolan så var det 1 decimeter snö ute + att det snöade och stormade. Ursch vilket hemskt April väder. Jag har en hemsk huvudvärk idag och jag tror det kommer från det hemska vädret... Måste plugga hela den här kvällen också då jag har djursjukvårdsprovet i morgon... får de hur det går.


Yeeey! :)

Hade ju uppkörning av vårdhund idag med folk från framnäs och lille Denzel skötte sig exemplariskt! Helt suverän! Är så glad och nöjd nu så att jag vet inte vars jag ska ta vägen. Var riktigt kul.


Denzel var inte lika missnöjd då han kom ut i snön. Han djupdök ner i den direkt och skulle skita ner sig..
(Gräset och vägarna var framme och sedan kom det här. Under en natt...)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!