Vilken lång dag.

Hej på er!! :)

Ligger och försöker få in lite samhällsekonomi i huvudet så att det sitter till provet i morgon. Blää! haha, nä. Hoppas det går bra. Har ju suttit hela kvällen med detta nu så tycker det borde vara värt ett G i alla fall. På tal om det så fick jag full pott på Internationella relationer provet (samhällsen)!! Vi skrev det innan lovet någongång. Glad chey.

Idag har jag haft sovmorgon till 10.25 så jag har hunnit gå en längre promenad med Denzel på morgonen och sedan skjuttsade Rikard mig till skolan. (han sov hos mig inatt) Och då hade vi en lektion i datasalen. Sedan hade jag ekologi, djursjukvård, hundutställning & organisation då vi hade möte om förberedelserna inför utställningen. Allt börjar hamna på plats nu! Ringde även till djurmagazinet här i Piteå och fixade lite sponsring till priserna i BIS:en som jag ska hämta på fredag. HÄRLIGT! Sedan hade vi Svenska B. Dagen har varit så himla lång. Efter skolan gick jag hem direkt och tog ut lillen på en lång prommis innan middagsdags och nu har jag legat här som sagt. Juste, missade ju min tvättstuge tid också. inte kul. Had everkligen behövt tvätta upp lite nu. Aja, får gå ner dit i morgon och boka om.. :)

Hoppas ni haft en bra dag!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!