Vill inte!

Godkväll!

Ligger i soffan i lägenheten och ser på bigbrother live. Vill inte ha skola imorgon, vill inte alls. Har dessutom uppkörning med folk från framnäs i vårdhund. Så, imorgon ska Denzel och jag klara av vårdhundsyrket.. Vi är inte klara kan jag ju ärligt säga. MEN, det kan gå. Denzel sköter sig ju som värsta Border Collien ibland och gör allt men vissa dagar är han som han ska och skiter totalt i vad man ber honom göra. Så, har jag tur i morgon så funkar det ändå! :) Får vell se. Det här ska han klara av i morgon:
  • Från 5 meters avstånd gå fram till en rullstolsbunden och "hälsa" genom att lägga huvudet i knät på presonen.
  • Kunna gå fint vid sidan vid annan person, även vid rullstol och kunna ta ögonkontakt.
  • Rullstolsbunden håller en rockring intill sidan och Denzel ska hoppa igenom den på komandot "ringen". Komandot ges av person i rullstolen.
  • Denzel ska liggandes rulla en boll med nosen till person som sitter på golvet framför honom. På komandot "dutt" av personen som sitter på golvet.
Ja, detta ska han klara. Egentligen en sak till men vi har inte hunnit så långt. Tyvärr. Men, hoppas dessa saker kan genomföras. :)

Nä, sovgott så ska jag se klart Bigbrother!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!